Min dag!

I födelsedagspresent av Andreas fick jag en Apple-tv som jag tjatat om så länge.. Dessutom fick jag en heldag med mys. En typisk Andreas-present och jag älskar sånt ❤️ Så imorse fick jag frukost på sängen. Sen åkte vi och shoppade något jag skulle ha på mig ikväll (det blev lite annat också). Sen har vi varit ut och ätit ikväll och gått en runda på stadsfesten. Köpt remmar har vi gjort, det är ju ett måste! Sen skulle vi hem och byta om lite för att sedan gå på bio 21.30. Det är ju alltid så sjukt kallt på bion! Men nu ligger vi här som två potatisar och har bestämt att det blir en myskväll hemma istället med soffa, popcorn och film. Vi blev för slöa för att ta oss ut igen helt enkelt när vi väl kom hem! Men det blir bra det med. 











Kommentarer
Postat av: mormor

Ser bra ut, men vad ligger det för knöpar bredvid syltmackorna?

Svar: Colabumlingar 😍 Godis är ett måste på frukostbrickan! Haha!
Evelina Nilsson

2014-08-03 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0