Take a deep breath. It's just a bad day, not a bad life.

Alltså mer deprimerande blogg får man leta efter för tillfället. Har inget roligt liv att berätta om och det gör att jag inte har några roliga bilder att visa och det i sin tur gör att det varken finns text eller bilder att visa. Sorry guys.

Min dag har sett ut enligt följande: Sov 10 timmar. Vaknade. Åt lite frukost. Sov lite igen. Blev rastad av boyfriend som han så fint kallar det när vi hittar på något på dagen för att min blandade rastlös/orkeslös-sida ska få ro. Idag innehöll rastningen en sväng till Erikshjälpen. Åt en sen lunch. Tittat på 2 avsnitt av lilla huset på prärien (alltså hur söt är inte den serien, och hur gammal känner jag mig inte nu när jag skriver det). Myst lite med lillebror. 

Här är vi nu. Bror och boyfriend åkte iväg på Brynäs träningsmatch och jag är kvar hemma. 


Jag förstår att ni är trött på att läsa min blogg med bara en massa tråkigheter. Men då kanske ni samtidigt inser hur less jag är som är mitt i allt? 

Jag har inte sminkat mig på 8 veckor (med undantag för kalaset i Gnarp). Jag längtar till att byta ut mjukiskläder, håret i en slarvig tofs, osminkat ansikte mot skjortor och snygga kläder, massa smink, lockar i håret, fina smycken och en sprudlande energi. Can't wait! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din stackare! Jag hoppas du blir piggare snart!! Å jag tycker de är så roligt att du bloggar är så få som gör de nu! Krya på dig kram pilla :)

2014-08-28 @ 23:18:46
Postat av: mormor

Tänk om du orkade komma hit till stugan. Det brukar ju hjälpa upp humöret <3 Dessutom behöver jag hjälp, egoistiskt men sant :)

2014-08-29 @ 08:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0