Dear karma. I have a list of people you missed!

Kan allt bara ta slut någon gång.. Nu. Nu. Nu. Ge mig mitt liv tillbaka. Ge mina nära ett liv med mindre problem. 

Det är mycket jag ändrar på hos mig själv det här året som jag tydligt stått för innan. Förr trodde jag på "karma". What goes around comes around. Men det är bara bullshit. Jag vet så många människor som inte förtjänar att vara där de är idag, varit tvungen att gå igenom saker de borde sluppit och fått kämpa sig igenom fruktansvärda saker fast allt de egentligen borde fått är lycka, kärlek och lite tur. 

Jag förtjänar inte att vara i den här skiten. Det räcker nu! 


Ge mig henne tillbaka!




Kommentarer
Postat av: Musch

<3<3<3

2014-08-20 @ 09:53:16
Postat av: mormor

Kram <3 <3 <3
Jaa du Evelina, ibland är det nästan för jobbigt.
Då gäller det att ta små steg, ibland tom bara sitta och "tomglo" som jag brukar säga.
Och rätt som det är tittar solen fram igen och man får lite mer energi för att ta nya tag. Love you!

2014-08-20 @ 13:39:45
Postat av: Karolina

<3 Kram och en liten puss <3

2014-08-20 @ 16:01:22
Postat av: Engage

<3

2014-08-20 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0