Internmatch!

När pappa slutede jobba kom han och hämtade mig och så åt vi på nian. Sen åkte vi till matchen och hjälp vad folk det var där. Publiksiffran var över 5000 pers! Sjukt bra stämning. Johannes gjorde en riktigt bra match och det bara pirrade i hela mig under hela matchen. Vad häftigt att Johannes kommit så långt. Jag unnar honom allt med tanke på hur mycket av hans liv han har lagt åt hockeyn och jag hoppas att hans karriär fortsätter spikrakt uppåt. 

Efter matchen blev det ett matstopp med mammas kusin och sen har jag, mamma och syster haft en supermysig kväll på balkongen. Pratat sönder har vi gjort men så mysig kväll.. Nu ska jag väcka Josefin och bädda ner henne bredvid mig istället för att hon ska ligga här på balkonggolvet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0