Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar.

Alltså är hösten redan här? Jag är inte redo för att frysa för det är mitt värsta men höst i övrigt är ju mysigt. Dock var jag helt igenomkyld när vi kom hem efter matchen, trots att jag hade jeans, t-shirt, cardigan och en "poncho" på mig. Så det fick bli bums i badkaret. Hoppas på en fin höst och en inte alltför kall vinter.

Nu ska jag poppa popcorn, tända ljus, gosa ner mig i soffan bredvid mannen i mitt liv och bara njuta av livet. Jag är inte så bra på det för att mitt liv de senaste åren till stor del har bjudit på allt annat än bra saker. Men ikväll känns det som att det kommer bli bra till slut. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0