En liten tanke.

Kvällens inlägg får väl bjuda på lite av min humor igen.. Ni har väl sett sagan om ringen och fattar det roliga? 



Sväris och Andreas syster med familjer kom hit och fikade när vi kom hem. Sen har vi haft en hederlig pizzasöndag med samma gamla vanliga Musch och Matti. De hade dessutom med sig en ny kortlek som present från deras semestervecka på västkusten. Den förra var utnött så nu kan vi spela kort med stil igen.. 

Vi spelar oftast det gamla spelet ***** och president. Och idag förlorade jag nästan alla gånger. Då insåg jag att det är ganska lika som när man är sjuk. När man en gång hamnat i träsket är det svårt att ta sig därifrån. Särskilt när man får vänta 6 veckor på att få en riktig utredning (det är ju nästan ett skämt!). Immunförsvaret blir bara sämre och sämre och jag åker på grej efter grej. Senaste tillägget på listan är ett stort fetingmunsår och så har jag haft feber nästan hela dagen. Förmodligen för att det har varit ganska full fart i helgen. Men men! Keep on fighting. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0