Avgiftning!

Dag tre och vi krigar på.. Det är tur att jag inte har så mycket krav på mig nu för tiden för det känns verkligen som avgiftning. Jag är alldeles orkeslös (ingen nyhet nu för tiden visserligen) och så är jag alldeles nipprig och har abstinens efter socker. Men gu vad gott det är med fisk! Har ätit det både igår och idag. Igår torsk och idag rödspätta. Det är typ mer fisk än vad vi brukar äta årligen i vanliga fall. Plus att det känns skönt i kroppen. Seriöst, tänk vad mycket skitsaker man stoppar i sig! Har aldrig känt mig så här "ren" förut. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha nilssonarna.
3 dagar utan skit och har aldrig känt sig så ren. 😂😂😂😂

Svar: Haha ja det är vi i ett nötskal haha 😂🙈 Men 3 dagar ren är still mer än jag någonsin varit förut 😎👌😉
Evelina Nilsson

2014-08-28 @ 17:39:56
Postat av: Josefin

Glömde namn. Det var jag😉

2014-08-28 @ 17:40:31
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2014-08-28 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0