Rhodos 2013

Här får ni lite bilder från våran underbara vecka.. Jag trodde att jag tyckte att det var skönt att vara hemma men när jag satt i bilen på väg till skolan imorse kom jag på mig själv tänkandes att jag ville åka moppe i värmen istället.. Jaja. Man ska vara lite tacksam också! Och det är jag. 

När jag kom til skolan fick jag veta att jag totalt missuppfattat webbföreläaningarna. De var på typ 2 timmar totalt! Haha sjukt. Jag har varit borta en vecka och det är 2 timmars föreläsning och 2 timmar seminarie jag missat (visserligen en del självstudier också but still).. 

Här kommer bildbomben!!



























Träffade min farmors bror mitt på stranden i Lindos.. Världen är liten haha..































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0