Plötsligt händer det!

Vi har haft en väldigt mysig helg. Hängt i Norrköping hemma hos Panos och Ann-Marie, varit i deras stuga, ätit gott (grekisk sallad och tzatsiki, ingen gör det bättre än greken själv), sett 2 bra filmer, pluggat en del, promenerat, gått på stan. Jag och Andreas åkte in till stan några timmar idag innan vi skulle vidare mot Nyköping. Vi bara strosade runt, tittade på människor, shoppade lite och åt god buffé. Kvalitetstid!

Jag fick nya hörlurar. Jag har letat efter nya men inte hittat "dom perfekta Evelina-lurarna".. Men där var dom! ;)


Nu är vi snart i Gävle. Vi åkte från Nyköping efter att ha hämtat upp Gabbe strax efter 16 och det har gått smidigt att åka. Jag har lyssnat på P3:s podcast om södermannen i 1 1/2 timme. Fy vilken skräck. Jag är glad att jag har min lilla björn bredvid mig om nätterna.. Känns lite tryggare så, särskilt efter att ha hört om det där.

När vi kommer hem blir det pizza och spelkväll hos Musch och Matti.. Trevlig kväll på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0