Idag!!

Det blev pizza till middag inatt tillsammans med Amanda och Mattias. Vi hade en mysig kväll. Jag skrev det här inlägget när jag gick och la mig men de kom inte ut. Amanda hjälpte mig att packa förresten.. Så nu är det klart! Jag försökte själv innan men det blev för panikartat haha. När man väl är utomlands bryr man sig inte om vad man packat med sig, så jag fattar inte varför det ska vara så jobbigt att packa. Men jag är ju likadan jämt tyvärr var jag än ska och hur länge jag än ska vara borta. En dålig sida jag har antar jag..


Idag är det lördag. Jag känner mig som en unge på julaftonsmorgonen.. :p

Kommentarer
Postat av: mormor

God jul då o kraaaam <3

2013-09-14 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0