Strulish

Jag tänkte vara lite duktig i eftermiddag och ta mig till skolan och sitta där och plugga.. Men oj vad jag ångrade mig, allt gick fel haha. Det blåser ju storm ute så det tog en evighet att cykla dit i motvind. Maskararänder på hela kinderna när jag kom fram (mina ögon rinner jämt asmycket när det är kallt eller blåsigt). Jag fick massa blåsande löv i ansiktet som seriöst gjort skitont! Bromsen på cykeln fick för sig att gå sönder eller nåt för den låg emot däcket hela vägen och jag fick trampa på som en idiot ännu mer. Jag var helt blöt av svett när jag kom fram.. Jag går till cafeterian för att köpa något till lunch och då har A tagit mitt kort och inte lagt tillbaka det så det blev ingen lunch. När jag packat upp mina böcker i tysta rummet inser jag att alla viktiga papper som jag behövde var kvarglömda hemma.. Det blev 2 timmars läsning istället för uppgifter och sen blev det jobbig cykling hem igen. Nu blir det plugg hemma hela kvällen istället! Vilka i-landsproblem man har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0