Haha.. Nästan som ett skämt!

Tror ni det blev någon föreläsning då? Hela klassen på ca 90 pers stod där utanför och väntade.. och väntade.. Det stod ju 13.15-16 på schemat i sal 99:132. Halv var det någon som ringde till kursansvarig och det visade sig då att de istället skulle lägga ut en webföreläsning (på en kvart, man tackar..)

Alltså det är så dåligt!! Jag har tackat nej till jobb idag till och med! För att gå på föreläsning, som dom i sista sekund ändrar till webbföreläsningar utan att berätta för någon. Under all kritik! 

Och då är det inte värst för mig ens på långa vägar.. Det är ju typ halva klassen som pendlar från Stockholm osv. Men att jag missade 8 timmars lön i onödan lackar jag rejält på.. 

Jaja. Det blir väl till att lyssna på den där webbföreläsningen och läsa själv då, igen..

Tur att jag har fin glad färg på naglarna som piggar upp :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0