Älgsafari och farfar som fyller år!

Det blev en sväng ut till farfar som fyller år idag. Kul att träffa min fina galna släkt på pappas sida.. Min faster är värst. Man skrattar åt allt hon säger, knäppisen! Och innan det fick jag och Amanda middag hos pappa och Maria. Mysig kväll. Nu innan vi hoppade på bussen åkte vi älgsafari.. Sist vi åkte såg vi 8 stycken älgar och minst lika många rådjur + några rävar.. Idag såg vi bara några stycken djur. Häftigt med bushen ändå ;) vi höll på krocka med ett rådjur ikväll också, och jag som inte hade bälte på mig fick en rejäl smäll.. Amanda  skrattade så hon höll på dö. Trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: mormor

Och jag som pratade med "farfar" i går, o glömde att han fyllde år!

2013-10-03 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0