Rensa!!

Idag kändes det som att jag fick tillbaka mitt liv igen efter en månad i citodon-smärt-dimman.. Så skönt att få tillbaka energin och lusten till att göra saker! När jag inte mår bra är jag så arg och ledsen för att det är orättvist att just jag blev "sjuk" men när jag mår bättre igen är jag istället så glad att jag inte känner någon annan som har samma sak och att det är jag som är en av den viss procent som får diagnosen och att alla andra jag känner slipper. 

Efter solsidan drog jag igång garderobsstädning som gick över i rensning av kläder som gick över till rensning av allt i skönhetsväg in princip.. Skönt att få bort sånt man ändå inte använder och är trött på. Nu är det så fint igen! (tur att ni inte såg hur det såg ut innan..)




Vi har en liten deal jag, systrarna och mami. Alltid när man rensat ut något måste de andra få titta på grejerna som är av värde innan man slänger det. Oftast är det ju inget fel på sakerna, man är bara trött på det själv.. 


Nu börjar jag bli trött däremot så nu blir det ett litet bad, kvällsmacka och sen krypa ner under täcket.. God natt! Hoppas ni alla får en bra start på veckan imorgon :) 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Pax MK parfymen och den vinröda halsduken! ;)

2013-11-11 @ 02:10:21
Postat av: Mammi

Vad skönt att Du mår lite bättre!!!
Vilken rensning... dax för en mamma-barn dag när jag kommer hem.... Pax för de röda Conversen!!! 👍😜
Puss och kram hela dan!

2013-11-11 @ 07:33:20
Postat av: mormor

Vad kan jag ha då? :) Skojar!!!

Svar: Vi kan nog hitta något som passar dig också! ;)
Evelina Nilsson

2013-11-11 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0