Julbelysning och semesterdröm

Det är så härligt att drömma sig bort till värme, sol och ledighet. Jag älskar december och snart är den månaden här med jul och allt mys. Jag kände lycka idag när jag gick hem ifrån stan och såg att de satt upp julbelysningen efter Drottninggatan; uppladdningen har börjat. Det finns nog inget mysigare än advent, julstress (ja ni läser rätt), julklappar, tomtegröt, släkt, tomtar, julafton!! Hela december liksom.. Men jag hade gärna åkt bort och legat på en strand någon vecka fram tills den månaden är här för jag tycker inte om att frysa. Min dröm är att vara ledig några veckor på sommaren hemma i Sverige, ett par veckor under vintern utomlands och helst en veckas sista minuten någonstans i början på september för att ladda upp inför hösten. Det livet ska jag försöka få! 

Tills dess har jag mycket att se fram emot nu framöver. Det känns bra liksom, om ni förstår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0