Done is done

Hääs är ett sånt där konstigt ställe där man liksom gör saker som man aldrig någonsin skulle komma på att göra annars.. Såna här knäppa grejer. Kan det vara för att det finns mindre att göra här än i stan? Mycket möjligt. Jag har iaf fått mer plugg gjort idag än vad jag fått sammanlagt de senaste veckorna. Man kommer in i sånt flow och bara kör, det finns inget som hindrar en..

Dessutom har jag gjort en....; receptbok! Samlat alla recept jag har haft legat och tagit mammas favoriter och lagt ihop till en egen och suttit och skrivit in alla dessa recept. Säkert 50 stycken.. Så är det bara att fylla på med godingar som dyker upp genom åren. Det är det jag menar med magiska Hääs.. Jag absolut hatar att baka och laga mat och ändå kommer jag på att jag vill göra en receptbok..?

Undra vad som kommer här näst.. Lära mig jonglera kanske? Eller lära mig alla Sveriges fågelarter utantill inklusive hur dom låter och ser ut? Sticka? Måla? Ta mitt mc kort som jag tjatat om så länge..? Damma av historieboken och lära mig lite sånt trök? Allt är möjligt i Hääs.. Eller..? ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

Låter som om du fått en energikick, men motorcykel NEJ. Man sitter så oskyddad förstår du <3 <3 <3

2013-03-04 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0