Våran balkong

Åh det är en sån underbar kväll! Jag trivs verkligen här i våran nya lägenhet. Allt är bra! Jag trivs i området; det är lugnt och tyst men ändå så centralt och lägenheten är grym! Och ballen är bäst, jag vill aldrig gå in härifrån.

Min önskemålslista (läs krav :p) när vi skulle flytta var:
- Större, en 3:a så Elliot kunde få eget rum
- Badkar
- Plats för tvättmaskin
- Balkong
- Walk in closet
- Hiss om den låg på högre våning än 2:a
- Ingen dånande trafik utanför

Och vet ni? Den här prickar in precis alla punkter. Lycka! Såklart är jag sån som aldrig blir nöjd, tyvärr, utan nu sitter jag på hemnet och letar hus. MEN den här är bäst tills nästa steg är dags..

Jag har ätit säkert 7 portioner med fil, cornflakes och socker idag. Jag insåg imorse när jag googlade lite att man kan äta corn flakes när man är glutenintolerant. Efter ett halvår utan all vanlig mat är det lycka att till och med äta corn flakes som jag inte alls åt innan jag blev strulig. Det känns vanligt och smakar inte lika konstigt som alla glutenfria alternativ. Så nu kan intresseklubben anteckna den otroligt intressanta informationen medan jag fortsätter mysa på balkongen denna underbara sommarkväll ;)

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Så bra att du är så nöjd <3

2013-06-25 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0