Söndag

Jobb 12-18.15 idag och sen ut till Hedesunda för strandmys tills solen gick ner. Vi grillade korv och badade.. Jordgubbar och glass slank ner när vi kom hem.

Nu har jag, Amanda och Mami delat upp Josefins garderob för om en vecka åker hon :( Vi hade roligt när vi delade upp allting och alla kom med bra argument om varför just jag skulle ha förstahands rätt till varje plagg :p men ändå är det jobbigt att veta att hon snart inte är här.. Hoppas verkligen hon kommer tillbaka!! Jag har en känsla av att hon skulle kunna bli kvar forever... :( Nej då nu ska jag inte bli sån bara för att klockan är mitt i natten..

God natt. Imorgon är det en ny vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0