23

Det var den födelsedagen det! Jag har städat, bakat och fixat hela dagen. Det är så mycket som har stått still sedan vi flyttade hit så idag tog jag tag i lite mer rens och fix som blivit inpulat. På torsdag kommer det lite folk hit och fikar och firar. Det var meningen att jag skulle jobbat inventering ikväll också men sen kom vi på att det bara fanns 4 inventeringsdosor så jag blev hemma! Därför bytte vi födelsedagsfirandet till torsdag istället :) Imorgon däremot fortsätter inventeringen; 07.00 drar vi igång. Sen när vi är klar åker jag in till stan och jobbar vidare tills stängning.

Jag har tömt telefonen på alla bilder idag men ni får en från midsommar på mamma och mina fina syskon. Tack till alla som grattat mig ❤ Man blir så glad när folk hör av sig för att säga grattis. Nu ska jag krypa ner under mitt bästa jättetäcke och lyssna på regnet utanför. Mysigt!! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0