Willpan

Idag har jag varit på föreläsning i 4 timmar. Sen när jag kom hem stod maten på bordet! Duktig hemmafru jag har ;) Det var det godaste som Andreas lagat under våra år tillsammans och då har han gjort många favoriter tidigare.

Innan föreläsningen var vi och storhandlade.. Jag hade med mig plånboken men kortet hade jag tagit ur inatt när vi åkte och köpte glass.. Så när vi hade lassat på alla varor för 1300 på rullbandet och Andreas skulle betala fick jag en blick... Jag gör mycket konstiga saker nu för tiden som jag alltid undrat hur man kan göra tidigare. Förut har jag alltid tänkt; hur tusan kan man åka och storhandla och glömma kortet hemma? Och där stod vi.


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha ha! Ni kanske börjar komma i min klass. Lite så där småsurriga typ. Hur ska det bli om drygt 40 år?

2013-08-29 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0