Plugghäst

Jag är lite knepig jag.. Jag tycker det är så häftigt med människor som kan mycket. Jag älskar att lära mig saker och känna att hjärnan utvecklas och blir mer alert, men just den där stunden när man sitter där med hela kursen och ska ha tenta och inte vet i vilken ände man ska börja i, då är det jobbigt. Jag vill helst ha någon som säger till mig vad som är viktigt och på vilka sidor det står. Snabbt ska det gå. Jag kan till och med tröttna när jag sitter och skriver tenta och stressa ihop de sista svaren för att jag inte har ro att sitta kvar. 5 timmars prov, herregud. Jag har alltid haft så lätt för mig i skolan så jag har aldrig behövt sitta länge och plugga och det får jag väl sota för nu I guess..

Ps. Dubbeltäcket är underbart!! Särskilt när A är borta, då får man hela sängen och jättetäcket för sig själv och bara gosa runt i ;) Fast jag föredrar nog ändå när älskling är hemma.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0