Pink lady

Nu är jag helt slut i huvudet.. Jag har suttit hela dagen och pluggat men jag känner mig tyvärr inget klokare. Får hoppas att det har smygit sig in lite kunskap även om det inte känns så.

Idag kom mina fina snorklisar som älskling beställt åt mig :) De 3 gånger vi varit utomlands ihop har jag inte haft några så vi har köpt såna där billiga på stranden typ, och eftersom Andreas är en bättre snorklare än mig har han fått tagit dom billiga eftersom dom läcker, immar, ramlar av och så har jag fått lånat hans riktiga. Det ska inte hända igen tänkte han, så nu ligger det här mitt fina rosa cyklop. Om 5,5 vecka drar vi iväg så jag får inviga det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0