Födelsedagsfirande

Helt otroligt men jag har inte knäppt en enda bild idag :( Det har iaf varit fullt hus här; 25 stycken får jag ihop det till totalt! Mysigt! Vi har fikat, pratat, skrattat och så har jag fått jättefina presenter! Tack alla fina som kom och firade min födelsedag i efterskott ❤

En bild får ni på fina presenten från lillasyster på andra sidan jorden.. Hon vakar över mig som en ängel och vingarna är ett bevis på det ;) Tack älskade hjärtat!

Och här är jag och mitt andra hjärta just nu. Vi mår illa av allt fika men vad tusan, lite mer finns det plats för ;) Amanda och Mattias kom precis hit och vi måste ju sällskapsäta med dom också.

Jaja.. Tack igen fina familj och vänner! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0