Thinking horse

... Hur det går med pluggandet? Jo tack det går bra. Just nu håller jag på och lär mig vad torpargrund, diffussionsspärr, bruksarea och lecablock är. Inte särskilt svår kurs men det är mer att tänka på när det gäller byggnadsteknik än vad jag trott innan.

Dessutom har mitt huvud haft en förmåga att svänga iväg på andra tankar de senaste veckorna.. Det vore så skönt att stänga av allt och bara ta det som det kommer. Kan någon få mig att sluta planera mitt liv och njuta och leva i nuet istället. Vissa saker kan man inte påverka och då gäller det att göra det bästa av det, det förstår ju jag såklart. Men att sen göra det är något helt annat.

"Det är inte hur man har det utan hur man tar det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0