Boxning nej tack

Grillpremiären är avklarad.. Så himla gott. Sen har vi kört boxning ikväll. Dom taggade igång mig och Andreas att vi skulle köra en match mot varann. En seriös och riktig match med boxningshanskar!

Jag visste att vi skulle bli osams så jag försökte smita ifrån men det var bara att köra. Jag har ont i kinden, tuttarna och magen! Han visade no mercy! Det blir visst ingen brottartjej av mig. Jag var så arg på honom ett tag och alla tyckte visst det var jättekul.. Det blir soffan för honom ikväll.


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars dig. Tänk om du gått på mitt råd för kvällen istället; en stilla promenad och titta på hustak, då hade du inte haft ont!

Svar: Ja tänk vad mycket missar jag skulle sluppit om jag lyssnat på alla goda råd du givit mig. <3
Evelina Nilsson

2013-04-28 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0