Who else?

Jag har suttit och pluggat sedan 8 imorse med en paus på 20 minuter för att prata med Magdis och en paus på 40 minuter för att äta och vila huvudet. Klockan 17.30 la jag ner och tog en sväng ner på stan för att komma ut lite och för att köpa en häftare. När jag var på väg hem insåg jag att det blev lite mer än bara en häftapparat... Och paniken började sprida sig i kroppen när jag ser att våran bil står i garaget!! Whaaat?? Andy skulle ju vara på träning!! Jaja tänkte jag. Det är väl bara att ta tjuren vid hornen och gå in med alla påsarna. Jag som hade tänkt smugglat bort dom tills han kom hem ;)) Nu blir det kebab från Denize innan jag kör mina sista pluggtimmar för den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0