Love you sweetiepaj!

Efter jobbet kom hjärtis och hämtade mig och så åkte vi till Vårvik för att gratta Martina (Andys syster) som fyllde år idag. Vi åt pizza och fikade massa gott! Sen åkte vi hem, hyrde några filmer och skulle precis sätta igång en film när karln plötsligt kommer på att han vill sova istället klockan 21.30!! Vi har inte lagt oss före 00 någon gång under våra år tillsammans så jag fick en liten chock när han kom med den knäppa iden. Nu har han iaf legat och snarkat sedan dess och jag ska väl också försöka komma i säng.

Ville bara kika in här för att tala om att jag har en underbar pojkvän ❤
Han är utan tvekan den knäppaste jag vet men det är nog samtidigt det som är det bästa med honom. Gosnutte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0