Externredovisning

Vi har grupparbete den här veckan så jag var en sväng till skolan idag för att försöka få så mycket som möjligt gjort. Nu har vi bara sista uppgiften kvar men den kan vi inte göra förrän imorgon efter föreläsningen så det känns skönt att vi snart är klara. Då kan jag plugga hemifrån torsdag och fredag!

Jag har inte lika ont längre så nu kan jag sträcka ut ryggen och slippa gå som en gammal tant. Jag äter fortfarande tabletter och är sjukskriven tills den 25/9 men det känns iaf skönt att det går åt rätt håll.

Nu måste jag gå till Apoteket och åka och köpa lite mat. Älskling kommer hem vid 23 och han har jag knappt sett sen jag låg på sjukhus för han jobbar som en tok! Innan det ska min finaste lilla mini-syster komma och umgås. Som jag saknat den lilla rackarunge den här veckan!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att du inte har lika ont :)
Var rädd om dig <3

2012-09-18 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0