Klasse

Idag var jag på föreläsning mellan 9-12 och sen har vi hållit på och packat grejer och åkt med till ett förråd. Vi håller på och ska sälja lägenheten och vi har en del att packa ner inför visning och fotografering så vi har massor att göra innan onsdag. Dessutom fick jag tillbaka min första tenta idag; 3 poäng ifrån E. Jag hade ställt in mig på det eftersom jag missade nästan halva kursen när jag opererades men det känns ändå hårt att få sitt livs första IG (F).. Jaja, nu tar jag nya tag och kör två tentor nästa vecka. Good luck sherlock!

Kolla sötnosen som Andreas mamma och hennes man har fått hem. I'm in love, samtidigt som jag saknar mitt lilla gohjärta ännu mer :/


Kommentarer
Postat av: Fia

Du har väl hört talesättet att man inte varit en riktig student utan ett IG! Ta nya tag nu det här fixar du! Kram

2012-10-23 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0