Ekonomistyrning

Idag har jag varit i skolan mellan 10-19.. Jag älskar mitt nya plugg-liv, fast damn vad jag saknar att jobba också! Efter december kommer jag förhoppningsvis kunna börja jobba igen kombinerat med plugget för då får jag tjäna pengar igen för CSN. De har ju någon regel om att man inte får tjäna mer än en viss summa varje halvår och det kom jag upp i direkt. Eftersom jag inte hade fast jobb vågade jag inte strunta i CSN heller eftersom jag inte visste hur mycket jobb det skulle bli så det fick bli så här. Vi bestämde att vi skulle vara i skolan klockan 8 imorgon bitti but we'll see about that. Killarna i min grupp har en förmåga att sova över någon timme :p

Kvällsmat (bättre än så här blir det inte när A är borta och jag lagar mat själv) och Hollywood-fruarna nu. "Min bästis" Maria Pompas som jag träffade i somras, är ju helt underbar, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0