Alone

Den här helgen blir det ensamt minsann. Andreas jobbar tills imorgon, nästan hela dagen imorgon blir han borta och definitivt hela söndagen! I vanliga fall brukar jag tycka att det är skönt att vara själv en del men inte nu. Jag så himla sällskapssjuk!

Jag har precis ätit hämtmat från asian kitchen och nu ligger jag i soffan och pömsar.. Jag fick ett litet återfall av ont i magen inatt så jag satt från halv 3 tills morgonkvisten i duschen med varmvatten på magen. Med andra ord blev det inte så mycket sömn. Jag pratade iaf med sjukhuset idag och de skulle se till att jag får göra magnetröntgen inom 3 veckor, plus att de skrev ut ytterligare värktabletter till mig så jag ska stå ut.

Jag hade tänkt åka till systeryster i Sthlm idag och stanna över helgen men ångrade mig i sista sekunden och blev hemma för att hon skulle ha middag med några kompisar till henne och Pontus.. Samtidigt som jag är sällskapssjuk blir jag lite folkskygg när jag har så här ont för jag orkar inte med att vara trevlig alla gånger.. Då är det lättare med människor som redan känner mig och vet hur jag är. Åh vad jag hoppas att jag ska slippa den här skiten snart. Det tar så himla mycket energi att ha ont hela tiden :/


Kommentarer
Postat av: mormor

Lilla vännen, vill inte att du ska ha ont. Vill inte att du ska känna dig ensam heller. Om det är någon tröst så finns du i mina tankar - varje dag. Godnattkramar <3 <3 <3

2012-10-26 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0