120908


Jag tog en 2-timmars promenad nyss med massa snurrande tankar i huvudet som var tvungen att rensas och kände bara att jag ville få ur mig det sista som fanns kvar här. Det är ju så att ditt liv inte går i repris.. Du är i direktsändning hela tiden och bestämmer själv hur du vill att ditt liv ska vara. Är det något du inte mår bra av eller skulle vilja att var annorlunda så går faktiskt det mesta att ändra på och göra till något bättre. Det är lätt att hamna i det där tycka-synd-om-sig träsket och jag vet själv hur det kan vara att hamna där. Men det enda som funkar är att tvinga sig själv ur det och ta ansvar för sitt liv. Du kan inte styra över andra människor men du kan själv välja vilka människor du vill ha runt omkring dig, vilka som ger dig energi och vilka som suger energi. Om du inte kan välja alla människor är det upp till dig hur du låter människorna påverka dig. 


Nu ska jag fortsätta pluggandet igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant, så sant!!!!!
Puss Finaste Klokaste...
❤ Mammi ❤

2012-10-08 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0