One day

Ibland går man liksom på "halvfart". Man är med, man förstår vad som händer, man äter, jobbar och man gör allt som man måste göra men utan känsla på något sätt.. Man är liksom avstängd fast samtidigt fullt påslagen. Igår fick jag en konstig känsla när jag skulle sova och imorse vaknade jag med samma känsla kvar i kroppen. Ni vet när man typ är ledsen, har panik, ångest, orolig, fundersam och bara allmänt nedstämd över något men inte kan komma på vad det är.
Jag har varit ut på lite äventyr med syster fast det är en sån här dag då jag inte vill annat än dra täcket över huvudet. Nu ska jag och min lilla ängel bädda ner oss här hemma och hoppas att känslan försvinner av sig själv om några timmar. Det gör den alltid!


Kommentarer
Postat av: Musch

<3

2012-05-16 @ 16:58:48
Postat av: mormor

Så klok du är mitt lilla barnbarn. Kan det bero på att vi är släkt :) Jag tror jag förstår, tycker mig känna igen fenomenet. Och när det blir så, ska man så fort som möjligt göra precis som du gör; stanna upp och koppla av. Jag tror att du kanske gjort/upplevt för mycket på för kort tid UTAN återhämting.

Själv är jag också med, förstår vad som händer och känner blandade känslor inför vad som komma skall; jag har snart jobbat klart!!!

Många kramar till dig.

2012-05-16 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0