Saturday night

Vi har haft en super lugn och skön dag! Fint väder idag, men vad tusan hände på kvällen? Skit läskigt ju!! Åska och orkan. Två fönster som var stänga lyckades till och med blåsa upp här :s

Vi har tittat på melodifestivalen och ätit gotta ikväll. Det var ju skitmånga bra artister med i år!! Jag hejade på Danny men killarna fick som de ville och Loreen vann tillslut. Hon var en värdig vinnare.

Och så kan jag berätta att jag höll på skita på mig för ett tag sedan! Jag satt på kontoret helt själv och så plötsligt hör jag hur någon där inne säger "hallå.. Hallå..". Jag rycker till och tittar runt men ingen är ju där. Så hör jag igen ett släpande "Hallåå.." Pulsen steg och jag övervägde att springa ut därifrån i panik men reste mig ändå lugnt och försökte ta reda på varifrån det kom. Så får jag syn på våra "babysitters". Ni vet såna där som man har till bebisar där man har den ena walkie talkie-liknande grejen inne hos bebisen och den andra med sig så man kan höra om bebisen vaknar. Dom fick jag syn på och lugnade mig snabbt och tyckte nästan att det var ett roligt skämt men insåg i samma sekund att båda låg där och jag rös efter hela ryggen. Vem pratade med mig? Jag hoppas innerligt att någon annan som använde sin walkie talkie här i närheten råkade komma in på samma kanal som den vi har och att det finns en rimlig förklaring till det här annars håller jag på att bli spritt språngande från vettet.

Nu ska jag krypa ner i sängen här och försöka sova. Är inte alls på natt och sovhumör men det finns inget att göra åt saken. God natt! Hoppas ni haft en trevlig lördagkväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0