Muntergök

Jag vaknar nästan varje morgon upp på ett strålande humör (alltså typ ALLTID)! Jag är liksom glad för varje ny dag som kommer! Sen kan jag under dagen bli på dåligt humör såklart men när jag sover nollställs allt och så börjar jag på topp morgonen efter igen.

Och så har vi Mr muntergök.. som varje morgon vaknar upp på ett skithumör och går exakt motsatt väg som mig. Någonstans under dagen har han dragit ner mitt humör och jag har fått upp hans så vi är på ungefär samma nivå och möts på mitten någonstans.. Det är ungefär där vi är nu. Tack och hej nu går vi ner på stan.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa den där Mr som drar ner ditt humör; det ska han ögonblickligen sluta med. Han ska vara glad att positiva du finns där. Kramar till er <3 <3

2012-03-25 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0