Miss sixty

Ibland är jag verkligen inte sugen på att klä på mig för jag känner att jag inte har något fint alls att ta på mig. Jag har inte köpt nya kläder sen långt innan jul så det känns som jag går runt i samma gamla trasor jämt. Nu hittade jag iaf ett par bortglömda jeans som jag fick av min första pojkvän när jag var 15. Sitter fortfarande som ett smäck ;) Dessutom känns det nästan som att jag har något nytt på mig eftersom jag inte använt dom på flera år. Köpa nya jeans i min egen garderob, man får inte vara dum!

Nu ska jag gå till syster och bror och äta med pappa och dom. Sen ikväll blir det kvartsfinals-match för J18 i Läkerolen kl 19.00. Kom och titta om ni är sugna för det är troligtvis deras sista hemmamatch i serien för den här säsongen!


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är alltid så fin, och inte har du vuxit så mycket sen jul, så dina kläder är bra OCH som vädret känns i dag så får vi snart plocka fram sommarkläder!!! Bra va :)

2012-03-22 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0