Gött!

Vi mellanlandade i Västerås en timme för vi var ju bara tvungna att klämma på bebis igen när vi ändå skulle åka igenom där.. Mysigt!! Sen fortsatte vi våran sjumilafärd och kom till Göteborg vid 7-tiden. Det här är min längsta körning i sträck, jag har nästan träningsvärk i gasbenet ;)

Just nu är vi och hälsar på några vänner till familjen som bor på Orust. Åh vad underbart fint det är här!! Ibland ställer man sig frågan varför man håller så hårt i Gävle :p Vi har ätit gott och haft en trevlig kväll med massa prat. Nu har jag och mamma bäddat ner oss i sängen. Imorgon väntar nya äventyr :))

(Svar på kommentar, Linda: Färgen kommer inte till sin rätt på korten men jag ser ut ungefär som Pippi Långstrump, haha. Jag ska försöka få till en bild!)

image description

 

image description

 

image description

 

image description

 

image description

 

God natt fina!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fint ut :) kom in och visa upp dig när du är i stan igen. Ha det BÄST!!

2012-03-30 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0