Dålig förlorare..

Brynäs förlorade mot Skellefteå med 3-1. Första målet var ett skitmål och sista var i öppen kasse så det var en väldigt jämn match och då blir jag skitsur när det liksom var så nära. Men nu har det gått några timmar och humöret börjar lugna sig. Jag var så taggad på final!! Men vi får hoppas på brons imorgon istället :)

Jag blev besviken när jag insåg att de inte hade kanalen som visar Brynäsmatchen som går på tv ikväll men nu ska vi göra allt annat än sura.. Vi har ätit pizza, tagit en promenad och myst på hotellrummet. Eftersom mamma inte är helt som hon brukar har vi bestämt att det ska vara en lugn och slapp helg. Därför väger vi nu emellan en kväll på hotellrummet och bara slappa och äta godis eller relaxen. Vi får se vad vi kommer fram till. Jag önskar er iaf en trevlig fredagskväll!

( mamma är inte så bra på att knäppa kort men det är väl roligare med en oskarp bild än ingen alls:p )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0