Brors!

Jag sov 3 timmar idag och jag känner nu att det var lite lite.. Kunde inte sova mer helt enkelt. Jag är inte van att jobba vakna nätter så det tar väl ett tag att lära sig hur man funkar och komma in i det. Jag jobbar tills 7 imorgon bitti och då har jag varit vaken i 48 timmar (minus 3 h sömn). Det är ju en sak att jobba aktivt på nätterna men att sitta i en fåtölj i ett rum i åtta timmar i sträck kan bli ganska slött och då blir man ju trött och det är lätt att falla.. in.. i.. sömn.. Haha! Jag har laddat upp med tidningar, sommarpratare på P3, dator och en ny bok så det här kommer säkert gå bra!

Jag hittade den här bilden på älskade lillebror på Facebook nyss. Hur galet söt var han inte när han var liten? Shit vad lyckligt lottad tjejen som får honom kommer vara. Bättre kille går inte att hitta.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2012-03-22 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0