Stackars tanten!

Åh fy vad sorgligt! :( Jag träffade en jättegullig tant på bussen som började prata lite allmänt om vädret och så.. Jag sa att jag var på väg till jobbet och hon satt med en blombukett i handen så jag undrade vem som skulle få den fina. Hon log och sa att hon skulle åka och hälsa på sin man. När vi kom till Valbo kyrka plingade hon och sa då att det är där han vilar numera. Hon saknade honom lite extra idag för de brukade alltid göra roliga saker tillsammans när det var fint väder och han älskade att få blommor så hon ville ge honom en bukett och "vara med honom" någon timme. Det var så nära att tårarna började rinna men jag kämpade emot. Fy jag ville bara krama henne och ge henne sin man tillbaka! Nu blir det jobb 12-18.15! Här får ni någon bild från igår kväll när jag och älskling var på Church Street med mina fina bästisar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh mina tårar kommer också... Du skulle kramat om henne!!!
Ja, det ger oss en liten tankeställare att vi ska vara rädda om varandra och njuta så länge vi finns till här på jorden! ❤
Älskar Dig min finaste lilla Gullvippa!!!
Puss Mammi

2012-07-22 @ 01:31:28
Postat av: mormor

Empati/medkänsla är en fin egenskap som du tydligen har <3. Men visst är det konstigt att man inte vågar göra det man innerst inne känner att man vill. Nästa gång vågar du - hon skulle nog uppskattat kramen.
Tanken var iaf god, ha det bäst. Kramar till dig - för det vill jag!

2012-07-22 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0