Söndag

Efter jobbet tog jag bussen till Sandviken med Amanda och Mattias. Sen kom Thomas och hämtade oss och så fortsatte vi trippen till sommarstugan. Ååh vad härligt det är att vara här :)) Jag blir kvar tills på tisdag och ska bara njuta av att vara ledig och göra ungefär ingenting och umgås med min fina, underbara familj! Ikväll har några vänner till familjen varit på besök för att äta middag och vi har haft supertrevligt. De åkte precis hem och nu sitter vi och tittar på filmer från när vi var små. Jag kan inte fatta hur mamma och pappa orkade och hann filma så mycket med tanke på att vi var 4 stycken småglin som levde om där hemma. Nästan hela mitt liv fram tills jag började lekis finns med på film, men det är ju otroligt roligt att ha kvar. Nu ska jag mysa vidare.. God natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0