Onsdag idag

(försökte publicera inatt men det funkade visst inte såg jag när jag vaknade imorse) Åh vad segt det var idag de sista timmarna på jobbet.. Alla var nog i stan och shoppade för det var så galet lugnt hos oss på köpis. När jag slutat rusade jag till bussen, mötte upp Amanda och Mattis för en runda på stan vid sommarkväll och sen hem för att laga middag och matlåda. Jag har insett att köper man lunch ute 5 dagar i veckan blir det 1600 kr på en månad.. Och det räckte för att jag skulle försöka vara lite duktig och ha med matlåda imorgon. Självklart blev jag än en gång påmind om hur dålig jag är på att laga mat. Jag tog ett säkert kort; fiskpinnar, ris och fisksås.. Det slutade som kolbitar med kladdris. Såsen var god iaf, den var ju redan färdig ;) längtar tills älskling kommer hem så man kan få äta riktig mat igen! Nu ska jag duscha och sova. Imorgon öppnar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0