Läkerolen

Efter jobbet blev det pladask ner i soffan i någon timme.. Sen fick jag ny energi och tog 1,5 timmes promenad. Så otroligt skönt! Efter det blev det lite städ och plock, tvätta en maskin, tomtegröt till middag, dusch och lite packning. Imorgon efter jobbet åker jag till sommarstugan i 2 dagar!! :) Tyvärr går det inte att hoppa ner någon rad efter den nya uppdateringen på blogg.se så det är därför allt sitter ihop i en enda lång, dryg text.. Men här är det tänkt att det ska vara nytt stycke hehe ;) Jag gick förbi Läkerol arena på prommisen och fy tusan vad jag längtar tills det drar igång igen.. Bara en månad nu tills brors går på is! Nu är det dags för sängen. Imorgon är det öppning på jobbet för min del. Hoppas på mer folk imorgon än vad det var idag för idag var det om möjligt ännu segare än sist.. Fast jag förstår folk. Jag skulle aldrig komma på att åka och shoppa när solen för en gångs skull känner för att kika fram.. Jaja god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0