Dagens betyg:

Ok det där var inte likt mig att brusa upp och bli irriterad över en tidningsartikel om något så "oviktigt" som en karusell.. Att dessutom skriva om det på bloggen är ännu mer förvånande. Om man säger så här; Jag har haft bättre dagar än den här dagen och jag tror att överviktiga, cigaretter och tjejer som snusar fick ta smällen idag fast det egentligen inte alls är det som är problemet. Jag står för vad jag skrev men jag brukar absolut välja att lägga min energi på bra och viktiga saker istället för dåliga och mindre viktiga. Men som sagt, se vad en dålig dag kan göra med en. Tänk alla stackars människor som går runt och är så här lättirriterade och bittra varje dag. Fy så hemskt! Jag ångrar att jag la energi på det en dag.. Jaja.. Imorgon vaknar jag upp som den glada och positiva solstrålen som jag egentligen är och ni andra som förstörde min dag kan välja att göra detsamma. Le mot världen så ler världen mot dig! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0