2012-01-19

Åh vad härligt det är med denna kvinno-vecka! ;( Jag vaknade imorse och var på sånt där konstigt, känsligt humör att jag bara ville dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Ont i hela magen och ryggen hade jag också! Men sen drog jag upp rullgardinen och såg vilket underbart väder det var.. Vi åkte och storhandlade och sen blev det blev en långpromenad med Fia och Nellie. Älskade sol!

Nu ska jag röja lite och baka cheescake för ikväll kommer kära mamma-familjen hit på middag. Maten får Andy stå för men cheescake är jag lite av ett proffs på ;) Amanda ska åka bort till Gran Canaria i 5 veckor och jobba genom skolan så vi måste ju umgås massa nu innan hon åker. Gu va jag kommer sakna skitungen!!






Kommentarer
Postat av: Annso med familj

Linnea undrar om du färgat håret IGEN ;)

Kram på dej och er

2012-01-19 @ 19:50:34
Postat av: ....

trodde du skulle skriva älskade fiiia!!! B uuhu

2012-01-19 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0