Klantarsel!

Kuuuul.. Jag har tagit mitt mitt och pack och åkt till Josefin i Stockholm med planen att vara här hela veckan. Och vad tror ni jag glömmer? Jag kom på det när jag satt på tåget.. MIN TELEFON!! Jag blev så himla less på mig själv och tänkte nästan hoppa av tåget.. Jaja de klarade sig utan mobiler förr i tiden så jag borde klara det nu. Jag har ju alltid haft mer eller mindre skrutt-telefoner men jag har ju precis blivit beroende av min "nya" iphone så det kommer bli en lång och tuff vecka utan den. Hur gör man liksom om man ska ta en fika med någon eller träffa någon kompis utan telefon? Man gör ju allt på telefonen nu för tiden; ringer, smsar, kollar fb, bloggar, knäpper kort, lyssnar på musik, googlar allt som man inte vet, spelar om man inte har något bättre för sig. FB kommer bli räddningen den här veckan för att över huvud taget ha någon kontakt med världen haha. Om ingen vänlig själ ska till Sthlm i veckan och känner för att låta min vita lilla teknik-kärlek lifta dvs? ;)

Det blir till att planera, hålla tider och inte vara för impulsiv och spontan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0