Jag har skrivit mina regler ingen fick ändra på dem

Jag har varit ganska off sen i torsdags natt då det var något psykfall som skrämde skiten ur mig på vägen hem från krogen. Det hade kunnat sluta mycket värre än vad det gjorde men tack och lov lyckades jag komma undan. Han förföljde mig hela vägen från stan till min dörr, tog mig på rumpan och var helt väck i huvudet, vuxna människan. Han är i alla fall polisanmäld! Så alla ni som ska ut ikväll; Gå absolut inte hem själva! Jag har aldrig varit rädd för att gå hem själv tidigare, men nu har jag minsann gjort det för sista gången. Fy tusan.

Ikväll blir det en lugn kväll. Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

Så otäckt, att det finns så många skummisar! Men nu vet du att du måste ha sällskap med någon när du är ute under sovtimmarna. Jag förstår inte rubriken i dag, men det är ju inte så konstigt; det blir svårare att hänga med när man blir äldre. Roland o jag har tagit en liten månskenspromenad. Nu ska jag ta ett skönt bad innan jag bestämmer mig, TV eller bok. Ha det gott <3

2012-01-07 @ 18:32:55
Postat av: moster

Ta hand om dig och var rädd om dig! <3

2012-01-07 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0