Friday I´m in love

Jag rekommenderar verkligen Allstar här i Gävle. Supergod mat, mysigt ställe och underbar service! Verkligen superbra personal. Jag åt kyckling och den var jättegod. Emelie åt musslor och jag smakade det för första gången i mitt liv, det var ju faktiskt gott. Jag älskar lokalen som de har! Synd bara att de var tvungen att göra en sportbar av stället. Men iaf, gå dit om ni vill äta gott!

Bion var väldigt rolig faktiskt.. Halvtaskiga skådespelare och väldigt.. svensk.. men har man inte så höga förväntningar på den är den rolig och sevärd :)

Nu ligger jag nerbäddad i soffan igen. Febern är tillbaka, jag har tömt näsan på liter med snor (sorry) och jag låter som en tant som rökt i hela sitt liv! Men det var ändå skönt att sminka sig och gå utanför dörren en sväng ikväll. Jag kan få riktig abstines efter smink om jag har varit osminkad i en hel vecka! :S Gu va nördigt men sant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0