Tisdag

Jag har varit i Hedesunda sedan igår. Jag var in till stan i morse för jag hade tid på hälsocentralen men sen åkte jag tillbaka till Hääs igen och blir kvar här ännu en natt. Skönt att umgås med familjen lite! Stockholms-syster är hemma. Dessutom har jag träffat mormor några timmar idag. Underbarare får man leta efter!

Hc gick bra men läkaren ville att jag skulle komma tillbaka igen imorgon och ta massa prover och sen ytterligare en tid på måndag för att ta bort ett födelsemärke. Jag har haft feber i en månads tid "utan anledning" så det är ju något som inte står helt rätt till men jag hoppas att det ger sig snart.

Vill bara skriva grattis till fina Mushi-systeryster som har tagit körkort!! Bra jobbat honey.

Nu ska vi krypa ner i soffan och titta på en film och för er som inte känner min familj kan jag tala om att vi alla somnar jämt när vi sätter oss i soffan på kvällen! Härligt.. Men först en semla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för i dag och sov gott, kram!

2012-02-28 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0