Sök och finn!

Nu har jag minsann tagit tag i något som jag skjutit på länge. En hylla i garderoben såg ut som på den översta bilden innan jag började. Nu har jag tagit ut allt och rensat upp och slängt en del men nu är frågan vart jag ska göra av allt igen och hur jag ska lösa det? Det är svårt med smycken för det finns liksom inget bra sätt att förvara dom på. Jag hittade iaf massa skoj som jag letat efter och andra saker som jag glömt att jag ens hade. Det är roligt att tappa bort och glömma saker man har för man blir så glad när man hittar det igen :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fia Rask

Ett tips till dina smycken är att köpa in billiga draglådor som man förvarar fiskedrag i.....då ligger de bra i små fack och trasslar inte till sig.....

2012-02-19 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0